.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متن كامل نامه ايران به گروه 1+5

خبرگزاري فرانسه متن كامل نامه جمهوري اسلامي ايران به گروه 1+5 را منتشر كرد.

به گزارش فارس خبرگزاري فرانسه متن نامه ايران به گروه 1+5 شامل آمريكا، انگليس، فرانسه، چين، روسيه و آلمان را منتشر كرد كه به شرح زير است:

به نام خدا
متعاقب گفتگوهاي سازنده ژنو و پيشنهاد ارائه شده توسط جمهوري اسلامي ايران درباره مداليته ادامه مذاكرات و با توجه به مشتركات موجود در طرح‌هاي پيشنهاد شده توسط شركت‌كنندگان در نشست ژنو، توافقي براي انعكاس بيشتر درباره دو پيشنهاد به منظور ارائه پاسخ شفاف از سوي دو طرف انجام شد.
جمهوري اسلامي ايران با حسن نيت، روشي سازنده و تصميمي راهبردي براي ادامه مذاكرات، مجددا با دقت ديدگاه‌هاي مطرح شده در نشست ژنو را مورد بررسي قرار داد تا توافقي جامع براي همكاري كه بتواند نگراني‌هاي مشترك ما را پوشش داده و بر اساس تعهدات جمعي و تنظيم يك دستور كار براي رايزني با تمام طرف‌هاي ذينفع به منظور دستيابي به نتيجه‌اي قابل قبول باشد، حاصل شود.
اكنون جمهوري اسلامي ايران آماده است "پاسخ روشني" به پيشنهاد شما در زودترين زمان ممكن ارايه كند ضمن اين كه همزمان انتظار داريم "پاسخ روشن" شما را به سوالات و ابهامات ما دريافت داريم.
بدون ترديد چنين شفافيت دوجانبه‌اي مي‌تواند راه را براي روند مذاكرات سريع و شفاف با چشم‌اندازي روشن و مهيا ساختن شرايط همكاري، هموار سازد.
در پايان نامه ايران آمده است: فاز دوم مذاكرات مي‌تواند در صورت وجود چنين تمايلي از طرف شما در اسرع وقت آغاز شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.